Sista "riktiga" skoldagen!

Idag var det altså den sista riktiga skoldagen :D härligt! första timmen satt vi bara vi datorn och tittade på dåliga youtube klipp, och sedan hade vi lång rast :) följt av engelska timmen, vi tittade på  greys anatomy! bäst<3 Efter G A åt vi lunch, kebab :S jag satt dock på nålar och stressade nog upp dom andra lite (förlåt!) för sedan skulle vi ha bild och jag visste inte om jag skulle få behålla mitt MVG. :(

Men det fick jag :D läraren sa typ -fantastisk rak igenom solklart MVG :D<3 det känndes riktig bra! vi fick titta på våra gammal reklamfilmer vi gjorde i typ sjuan? xD och fick tillbaka får FÖRSTA bild uppgift i högstadiet :P haha en hel del skratt om vi säger så...
Aven om det är himla skönt att slippa skolan så känns det konstigt att högstadietiden är över...
Dock kommer man inte sakna allt för mycket!

Nu ska jag ut och rida, mocka och fixa stallet! Ha det bra :D /aja


Kommentarer
Postat av: Patricia

grey's <3 jag behöver inte säga så mkt mer, hihi! :)



och grattis till ditt mvg gumman! <3 vad glad jag blir för din skull! GRATTIS! :'D



och det är helt sjukt. snart är högstadietiden över. jag kan inte riktigt fatta det. men fy vad skönt! :)



puss på dig stumpan <3

2009-06-06 @ 10:59:06
URL: http://lifebypatsy.blogg.se/
Postat av: Patricia

skriv i bloggen snäckan <3

2009-06-10 @ 10:58:17
URL: http://lifebypatsy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0