Duktiga pållar!

Idag har det blåst mycket - inte trevligt :(
Men som plåster på såren gick mina små
älsklingar jättebra :) Empi var verkligen
pigg o framåt! och desi hon var lungn :D
gjorde lite enklare jobb med dom idag,
eftersom båda jobba ganska hårt igår.
(myk öppna, böjning lättriding osv)
Jag lär mig jättemycket av att rida desi,
 hon säger till direk
om en hand åker bak eller ett ben försvinner!



 Jag har oxå friserat dom idag :)
imorron ska jag "finputsa" så dom blir riktigt
snygga, nu när det ska vara full fart i stallet!
nästa helg ska jag o empi åka till ditte o
tränna för en jätteduktig dansk, sen nästa
helg igen ska ditte ha helgtränning här!
sen ska janette komma o ha sitts tränning
(äntligen vi har alla längtat MASSOR!!!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0