Hård tränning!

 I helgen trännade jag för Bjarne Elefsen en dansk beridare!
Det funkade väldigt bra då han gav många bra tips att tränna
på hemma! På lördagen var empi rätt pigg och jag var väl rätt
taggad.. :P Men det gick väldigt bra! slutorna förbättrades
väldigt snabbt på väldigt kort tid (fantastiskt!) sen efter att vi
alla ridit och fått i oss mat åkte vi alla tjejer skridskor!
(Med bulor och blåmärken som resultat :P) Fast skoj hade vi!
Sen var det tränning på söndag, empi var väldigt trött och det gick inte ¨
riktigt lika bra som på lördagen, men jag for hem med massor av insperation,
och storhästarna har gått fantastisk! Desi är ju lite i "trotsåldern"
men chapris har gått fantastisk bra :)


avskritting/framskritting för empi o extrem


Kommentarer
Postat av: linnea

sv: jag går ettan på gymnasiet :P

2010-01-20 @ 21:39:02
URL: http://llidholm.blogg.se/
Postat av: linnea

sv: ja.. jag ska byta till natur tror jag:) ska prata med syv imorrn :D

2010-01-21 @ 20:09:38
URL: http://llidholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0